Regulamin sklepu

Regulamin sklepu internetowego Salon z charakterem zatwierdzony w dniu 14. lutego 2019r., zaktualizowany 18. października 2021r. i 12. stycznia 2023r. i 12. lutego 2025 r.

§ 1 Postanowienia ogólne

  1. Sklep internetowy dostępny pod adresem internetowym salonzcharakterem.pl, jest prowadzony przez Roberta Kalisiewicza prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Z charakterem Robert Kalisiewicz, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 521-102-51-98, REGON 011325185.
  2. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu.

§ 2 Definicje

  1. Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  2. Sprzedawca – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Z charakterem Robert Kalisiewicz, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 521-102-51-98, REGON 011325185.
  3. Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
  4. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
  5. Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym salonzcharakterem.pl
  6. Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
  7. Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
  8. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży ze Sprzedawcą.
  9. Formularz zamówienia – formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów lub Usług do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
  10.  Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty i Usługi do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
  11.  Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  12.  Produkt cyfrowy – produkt dostępny w formacie cyfrowym będący przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  13.  Usługa – dostępna w Sklepie usługa, w szczególności szkolenie, konsultacja lub inna forma doradztwa, będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  14.  Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu lub Usługi zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego.

§ 3 Kontakt ze Sklepem

  1. Adres do doręczeń pocztowych: Z charakterem Robert Kalisiewicz, 05-080 Hornówek, ul. Wrzosowa 10
  2. E-mail Sprzedawcy: kontakt@salonzcharakterem.pl
  3. Telefon Sprzedawcy: 602 248 865 (pon.-pt. w godz. 10-14)
  4. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy: 51 1020 4900 0000 8702 3179 7965
  5. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą kontaktów podanych w niniejszym paragrafie.

§ 4 Wymagania techniczne

Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty lub Usługi, niezbędne są:

a. urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową,

b. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),

c. włączona obsługa plików cookies.

§ 5 Informacje ogólne

  1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
  2. Przeglądanie asortymentu Sklepu i składanie zamówień przez Klienta na Produkt, Produkt cyfrowy i Usługę znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia.
  3. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).
  4. Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt lub Usługę oraz ewentualny koszt dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe), o której Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia.
  5. W przypadku Umowy obejmującej subskrypcję lub świadczenie usług na czas nieoznaczony końcową (ostateczną) ceną jest łączna cena obejmująca wszystkie płatności za okres rozliczeniowy.
  6. Gdy charakter przedmiotu Umowy nie pozwala, rozsądnie oceniając, na wcześniejsze obliczenie wysokości końcowej (ostatecznej) ceny, informacja o sposobie, w jaki cena będzie obliczana, a także o opłatach za transport, dostarczenie, usługi pocztowe oraz o innych kosztach, będzie podana w Sklepie w opisie Produktu.

§ 6 Zasady składania Zamówienia

W celu złożenia Zamówienia należy:

  1. wybrać Produkt, Produkt cyfrowy lub Usługę będącą przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka” (lub równoznaczny);
  2. wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz adresu, na który ma nastąpić dostawa Produktu, Produktu cyfrowego lub Usługi, jeśli ma zastosowanie – wybrać rodzaj przesyłki (sposób dostarczenia Produktu), wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia,
  3. kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę” (lub równoznaczny),
  4. wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym terminie, z zastrzeżeniem § 8 pkt 3.

§ 7 Oferowane metody dostawy oraz płatności

  1. Klient może skorzystać z metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu dostępnych w Formularzu zamówienia lub innych uzgodnionych i potwierdzonych mailowo przez Sprzedawcę.
  2. Klient może skorzystać z metod płatności wymienionych w Formularzu zamówienia lub innych uzgodnionych i potwierdzonych mailowo przez Sprzedawcę.

§ 8 Wykonanie umowy sprzedaży

  1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym i dokonaniu płatności.
  2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  3. W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 3 dni roboczych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży – w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
  4. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
  5. Dostawa Produktu odbywa się wyłącznie na terenie Polski.
  6. Dostawa Produktu Cyfrowego odbywa się w ciągu 1 dnia roboczego od zaksięgowania płatności od Klienta, jeżeli Klient zaakceptował brak możliwości odstąpienia od umowy.
  7. Dostawa Produktu cyfrowego odbywa się 12. dnia roboczego od daty zaksięgowania płatności od Klienta.
  8. Dostawa Usługi odbywa się w terminie i miejscu określonym przez Sprzedawcę lub uzgodnionym z Klientem.
  9. W przypadku Zamówienia Usługi, w szczególności szkolenia, konsultacji lub innej formy doradztwa o wyznaczonej dacie realizacji lub terminie realizacji (zdefiniowany okres czasu), mają zastosowanie następujące postanowienia:

a. Klient jest zobowiązany do dokonania pełnej płatności za Usługę nie później niż 10 dni roboczych przed terminem realizacji lub rozpoczęcia realizacji Usługi. W przypadku złożenia Zamówienia w krótszym terminie niż 10 dni roboczych, Klient jest zobowiązany do dokonania płatności niezwłocznie, nie później niż 1 dzień roboczy przed terminem realizacji Usługi.

b. Dokonanie płatności jest warunkiem realizacji Usługi na rzecz Klienta.

c. Klient zobowiązuje się do poprawnego oraz zgodnego ze stanem rzeczywistym wypełnienia Formularza zamówienia. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikające z wprowadzenia błędnych lub nieprawdziwych danych w Formularzu zamówienia.

d. Jeżeli Klient posiada kod rabatowy skorzystanie z niego jest możliwe tylko na etapie wypełniania Formularza zamówienia. Sprzedawca nie będzie uwzględniał kodu rabatowego podanego w innym czasie i formie.

e. Klientowi przysługuje prawo do rezygnacji z Usługi i uzyskania zwrotu 100% płatności za Usługę dokonanej na rzecz Sprzedawcy pod warunkiem, że rezygnacja wpłynie do Sprzedawcy najpóźniej 10 dni roboczych przed wyznaczoną datą realizacji Usługi. W przypadku rezygnacji, która wpłynie w terminie późniejszym, a także w przypadku braku uczestnictwa osoby zgłoszonej do Usługi o wyznaczonej dacie realizacji, Klientowi nie przysługuje żaden zwrot płatności.

f. Sprzedawca nie odpowiada w żadnym przypadku za inne koszty poniesione przez Klienta w związku z chęcią skorzystania z Usługi, w szczególności za koszty transportu, koszty zakwaterowania, koszty telekomunikacyjne i teleinformatyczne Klienta.

g. Zgłoszenie rezygnacji odbywa się wyłącznie w formie elektronicznej na adres mailowy Sprzedawcy kontakt@salonzcharakterem.pl

h. Sprzedający potwierdza mailowo wpłynięcie rezygnacji od Klienta nie później niż w ciągu 1dnia roboczego i informuje, czy Klientowi przysługuje zwrot dokonanej płatności i w jakiej kwocie.

i. Jeżeli osoba zgłoszona do Usługi nie może w niej uczestniczyć, Klient może wyznaczyć inną osobę. Klient jest zobowiązany poinformować o tym Sprzedawcę drogą elektroniczną na adres e-mail Sprzedawcy.

j. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca wykonania Usługi w obrębie tej samej miejscowości lub w promieniu 20 km od pierwotnie wskazanego miejsca. Sprzedawca poinformuje Klientów o takiej zmianie z wyprzedzeniem umożliwiającym terminowe dotarcie Klienta. Zmiana miejsca zdefiniowana w tym punkcie nie stanowi zmiany warunków Zamówienia ani Umowy Sprzedaży i nie stanowi podstawy do zgłoszenia rezygnacji z Usługi.

k. Sprzedawca w szczególnych przypadkach (choroba oraz czynniki niezależne od Sprzedawcy, mające wpływ na możliwość realizacji Usługi) zastrzega sobie prawo do zmiany daty realizacji Usługi na termin nie późniejszy niż 30 dni od pierwotnej daty. W takim przypadku Klient może zaakceptować nową datę realizacji Usługi lub zrezygnować z Usługi i otrzymać zwrot 100% płatności za Usługę dokonanej na rzecz Sprzedawcy.

l. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odwołania realizacji Usługi. W takim przypadku Klient może zaakceptować propozycję innej daty realizacji Usługi lub zrezygnować z Usługi otrzymując pełny zwrot (100%) płatności za niezrealizowaną Usługę, dokonanej na rzecz Sprzedawcy.

m. Usługa jest realizowana zgodnie z opisem Usługi zamieszczonym na stronie internetowej Sprzedawcy. Inne ustalenia zmieniające zakres Usługi wymagają jednoznacznego potwierdzenia ze strony Sprzedawcy, dokonanego w formie mailowej.

§ 9 Prawo odstąpienia od umowy

  1. Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik, a w przypadku Usługi – od daty zapłaty za usługę.
  3. W przypadku Umowy, która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach, termin wskazany w ust. 1 biegnie od dostawy ostatniej rzeczy, partii lub części.
  4. W przypadku Umowy, która polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony (subskrypcja), termin wskazany w ust. 1 biegnie od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy.
  5. Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
  6. Oświadczenie należy wysłać na adres e-mail Sprzedawcy. W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
  7. Skutki odstąpienia od Umowy:

a. W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą.

b. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.

c. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.

d. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

e. Konsument powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy podany w niniejszym Regulaminie niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli Konsument odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni.

f. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu, także koszty zwrotu Produktu, jeśli ze względu na swój charakter Produkt ten nie mógł zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą.

g. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

8. W przypadku gdy ze względu na charakter Produktu nie może on zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą, informacja o tym, a także o kosztach zwrotu Produktu, będzie się znajdować w opisie Produktu w Sklepie.

9. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy:

a. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,

b. o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przez rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy,

c. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,

d. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,

e. o dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od Umowy.

§ 10 Reklamacja i gwarancja

  1. Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi Produkt, Produkt cyfrowy lub Usługę zgodną z zawartą umową.
  2. W przypadku wystąpienia niezgodności świadczenia z umową Klient ma prawo do reklamacji.
  3. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy.
  4. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis niezgodności, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z niezgodnością.
  5. Konsument może złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny lub o odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta wymieni wadliwą rzecz na rzecz wolną od wad.
  6. Konsument nie może odstąpić od Umowy, jeśli niezgodność jest nieistotna.
  7. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego, a jeżeli Klientem jest Konsument – uczyni to nie później niż w terminie 14 dni. Jeżeli Klientem jest Konsument, a Sprzedawca nie ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego w terminie 14 dni, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
  8. W przypadku, gdy na Produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także jej treść, będą zawarte przy opisie Produktu w Sklepie.

§ 11 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z  pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.phphttp://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
  2. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

a. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.

b. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.

c. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

§ 12 Dane osobowe w Sklepie internetowym

  1. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.
  2. Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego są zbierane w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę – także w celu marketingowym.
  3. Sprzedawca przetwarza dane osobowe Klientów na podstawie odrębnej zgody osoby, której dane są przetwarzane (art. 6 ust. 1 lit. a RODO); w wykonaniu Umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub celem podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO); dla realizacji celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Sprzedawcę lub przez stronę trzecią (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
  4. Klient podając swoje dane osobowe przy składaniu Zamówienia wyraża zgodę na ich przetwarzanie przez Sprzedawcę w celu realizacji złożonego Zamówienia. Kupującemu przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano n podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
  6. Szczegółowe zasady dotyczące ochrony danych osobowych zostały zawarte w Polityce prywatności, która znajduje się w serwisie internetowym Sprzedawcy w zakładce Polityka prywatności.

§ 13 Postanowienia końcowe

1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.

2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. Aktualna wersja Regulaminu jest dostępna na stronie internetowej Sprzedawcy w zakładce Regulamin.

3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.

4. Sprawy sporne będą rozstrzygane drogą polubowną, a jeżeli to będzie niemożliwe – drogą sądową, przed sądem właściwym dla siedziby Sprzedawcy.

Przewijanie do góry